Subject: Septiku ja imbsüsteemi kooskõlastamine Seliste külatuba kinnistul
From: "Maarja Antson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 24 May 2025 10:37:35 +0300

Tere

Oleme projekteerimas Seliste külatuba, Seliste küla, Pärnu linn, Pärnu 
maakond (82603:001:0045) kinnistule septiku rajamist imbsüsteemiga. 
Planeeritav septik imbsüsteemiga jääb avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud septiku ja 
imbsüsteemi asukoha (asendiplaan lisatud manusega)?

Lugupidamisega

Maarja Antson
dokumendihalduse spetsialist
Puurkaevumeistrid OÜ
+372 515 9269
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yhd3AB35Wq3XPn6HvpNh-qbsXqEDW26niF-i0Hdkp4CBTuhkpHLVEtKZfiFlN8lfcURN3DJ7nkwGCq>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.